Prisvärt. Effektivt. Miljövänligt.

Hur vi säkerställer att vi gör ett framgångsrikt företagsevent tillsammans med dig

När det kommer till av olika typer av event, vet vi att det finns många detaljer att tänka på. Från antalet gäster, val av lokal och dess regler, till matens presentation och att säkerställa en enhetlig estetik.

Vi förstår vikten av att alla element harmoniserar och skapar en oförglömlig upplevelse för dina gäster.

Antal Gäster
Vi hjälper dig att anpassa stylingen efter din gästlista.

Lokalens Regler
Vi tar reda på vad som är tillåtet, som levande ljus, och anpassar oss därefter.

Matpresentation
Vare sig du väljer catering eller buffé, ser vi till att presentationen är i linje med din vision.

Hållbara Leverantörer
Vi har ett nätverk av ansvarsfulla leverantörer för att säkerställa en grön touch på ditt företagsevent.

Överraskningar
Vi är proaktiva och hanterar eventuella utmaningar, som sena leveranser, för att du ska slippa oroa dig.

Balans i Planeringen
Vi stöttar dig genom processen, så att du kan njuta av förberedelserna utan onödig stress.

Från vision till verklighet

6 steg till ett framgångsrikt företagsevent

Arbetsprocessen tillsammans med oss på Lunelou Styling

1. Konsultation

Vi börjar med en konsultation där vi går igenom er vision och era önskemål. Förslag på tema, färgschema och dekorationsidéer som skulle passa era önskemål och budget kommer diskuteras. Vi kommer också att gå igenom eventuella begränsningar som kan påverka dekorationerna, såsom plats, tillgänglighet och säkerhet. Då vi även erbjuder fotografering så är detta något som också gås igenom under konsultationen om så önskas.

2. Moodboard

Efter detta kommer vi att skapa moodboard, där vi kommer presentera våra unika, hållbara och kreativa idéer som speglar er ambition. Vi skapar också en plan för dekorationerna som inkluderar en budget och en lista över material och tillbehör som behövs. Här kommer en första offert att skickas ut.

3. Visualisering

Vi kommer önska att få följa med er till den tilltänkta lokalen för att skapa oss en bild av hur stylingen kommer té sig på plats.

4. Avstämning / Detaljplan

Efter avstämning kommer vi att arbeta vidare med era önskemål och utarbeta en detaljerad plan för dekorationerna. En faktura på 25% i förskottsbetalning kommer skickas ut då vi sedan kommer börja handla in material.

5. Förberedelser

I god tid innan eventet tar vid kommer vi att visa bilder på ett mindre koncept som vi har förberett för att se så att alla komponenter funkar ihop och med era visioner. Detta kan inkludera allt från blommor till porslin och textilier.

6. Styling av event

Beroende på storlek av eventet och omfattning, kommer vi behöva ha tillgång till lokalen minst en dag innan för att vi ska ha tid att skapa atmosfären och sätta alla attiraljer på plats.
Dagen efter plockar vi ihop allting och tackar för oss. En slutfaktura skickas sedan ut.

Dröm stort, oroa dig mindre
– Med Lunelou Styling är ditt event i trygga händer

Med oss vid din sida, kan du känna dig trygg i att varje detalj kommer att tas om hand. Vi är här för att besvara alla dina frågor och se till att ditt bröllop blir precis som du drömt om.